Hebben agenten en makelaars in de financiële dienstverlening een wake-upadvies nodig?

Hebben agenten en makelaars in de financiële dienstverlening een wake-upadvies nodig?

  • Economie
  • oktober 23, 2021
  • No Comment
  • 464

Hebben agenten en makelaars in de financiële dienstverlening een wake-upadvies nodig? Agenten in de sector van het monetaire aanbod spelen een cruciale rol bij het ondersteunen van het bedrijf. Het financiële aanbod omvat brede subverticalen zoals – bank-, dekkings- en financieringsprijsklassen, waarbij hun belangrijke functie, zoals het opbouwen van relaties en het verkrijgen van bedrijfsvolumes, niet kan worden onderschat.

Gepersonaliseerde verkoop is de techniek die al tientallen jaren met behulp van dealers en makelaars wordt toegepast. Ze leveren nogal wat feiten over koopwaar, markten en kosten. Maar nadat het internet der dingen, massale gegevens en analyses hier naar het middenstadium kwamen, is het van vitaal belang geworden voor dealers en agenten om relevant te leven. De mobiele klanten die worden ondersteund door celpersoneel van bedrijven vormen een existentiële bedreiging voor agenten en agenten. Velen zullen zich ook afvragen: is dit het einde van de straat voor makelaars en marketeers?

Honcho’s met financiële aanbiedingen mogen bovendien niet vergeten zich te ontdoen van de positie van retailers die nieuwe prospects aantrekken met verminderde topklasse of kortingen. Maar wacht een stuk eerder dan dat je het executiebevel verzendt, want ze hebben toch de vuurkracht. Het is op deze plek gericht kijken nodig is.

Kunnen agenten relevant blijven?

Nu is de vraag die voor ons ligt, zijn retailers en makelaars relevant? Allereerst hebben ze een beproefde relatie met een grote verscheidenheid aan accounts die ze ijverig hebben gekoesterd. Tegenwoordig zijn de agenten zelf mobiel en herkennen ze de IT-apparatuur om hun doelmarkt te voeden. Met behulp van IT-apps op hun mobiel slagen ze sneller voor klantenwerving. In deze procedure, zij:

  • Neem contact op met hun prospects en leer ze over de goederen.
  • Geef waardevolle aanbevelingen over het meest haalbare product voor hen.
  • Evalueer de prestaties van effecten.
  • Bouw vriendschappen op nadat u kennis hebt opgedaan over elk aspect van klantrelaties.

We komen bij de essentiële kwestie. De veroudering van het huidige tijdperk maakt de rol van verkopers overbodig. Voor een bepaald volume is het verre van waar als de mobiele klanten een volledige verschuiving van retailers maken en een directe interactie hebben met de zakelijke onderneming. Maar de vraag is hoe haalbaar dat concept is. We weten allemaal dat in onze drukke schema’s het geven van voorrang, of het nu gaat om het betalen van premie of het kopen van aandelen, misschien niet voor iedereen aantrekkelijk is, op enkele uitzonderingen na. De oorzaak hiervan is dat mensen niet zo zelfstimulerend zijn en marketeers stappen in dit gat met hun koesterende talenten.

Weinig huiveringwekkend naast trage keuzemakers

Op gebieden als geld uitgeven zijn mensen weinig huiveringwekkend naast trage keuzemakers. Dit kan niet als zwakte worden opgevat, maar in werkelijkheid is het mijlenver kennis, aangezien realistische mensen veel onderzoeken doen en zich afvragen voordat ze de sprong wagen. Wat betekent dit voor de zone van het monetaire aanbod? Het aanbod van de financiële zone kan geobsedeerd zijn door IT-tools waardoor de klanten deskundige beslissingen kunnen nemen. Maar wat is de precieze stand van zaken? Mensen zullen alle onderzoeken met de tools op mobiel doen, maar velen zullen waarschijnlijk niet de uiteindelijke aankoopkeuze maken omdat er een behoefte kan zijn aan een hulpbronman of -vrouw om toepasselijke en contextuele gegevens over diensten en producten te presenteren. Dit moet worden gevolgd door middel van het potentieel om de deal te sluiten zodra het nieuwsgierigheidsstadium naar het hoogste niveau wordt gebracht. Wie kan verkopers of agenten vervangen die dit al jaren doen?

Dus nu hebben de lezers misschien de prijs begrepen van verkopers bij het sluiten van de deal. Ondernemen is niet altijd een normale deal. Het vraagt ​​nogal wat inspanning, regelmatige opvolging van klanten om tot een selectie te komen. Alleen sms-signalen zijn misschien niet voldoende. Dit gezegd hebbende, laten we ons herinneren hoe de agenten creatief kunnen worden gebruikt met het tijdperk in deze periode van generatieverstoring. We willen ook in gedachten houden hoe verkopers kunnen worden gemachtigd met generatie en de manier waarop.

Agenten kunnen met IT-tools in de overlevingsmodus staan

Om te overleven in hypermoderne, onstabiele markten, zijn bruikbare feiten het meest nodig. Agenten die veel tijd besteden aan het opbouwen van relaties en resterende aanbiedingen, hebben echt de nieuwste IT-apparatuur nodig, met name BI, enorme records en analyseapparatuur om belangrijke keuzes te maken. In het geval van verzekeringen kunnen BI-tools de marketeers en makelaars helpen om belangrijke inzichten over klanten te verkrijgen en hun neiging te begrijpen om op maat ontworpen goederen of oplossingen aan te bieden. BI-dashboards helpen hen om relaties succesvol te beheren. Dat geldt ook voor bank- en investeringsmaatschappijen die 0,33 partijen inhuren voor bedrijfsverbetering.

Toepassing van analyses is beschikbaar in unieke regio’s, zoals analyse van inhoudsmateriaal, contextanalyse en bedrijfsanalyse. Bij inhoudsanalyse kan ongestructureerde informatie, zoals logbestanden van naamcentra, sensorinformatie, audio en videogegevens worden geanalyseerd om tendensen, reacties van kopers, enzovoort te volgen. In contextanalyse worden gegevens geanalyseerd om de context te herkennen die essentieel is om volledig op context gebaseerde beslissingen te nemen. In bedrijfsanalysestijlen worden gedragingen of tendensen waargenomen door middel van statistische analyse. Last but not least is predictive analytics, waarbij de toepassing van technieken zoals statistische analyse, regressie-evaluatie, correlatie-evaluatie, clusteranalyse, social media-analyse en vele andere., worden uitgevoerd voor gloednieuwe productverbetering.

Agenten zijn katalysatoren in statistieken die zich opstapelen terwijl ze met mensen omgaan en discussies over diensten en producten veroorzaken. Vanwege dit sterkere doel kan men niet afmaken dat agenten op weg zijn in het tijdperk van de disruptieve technologie. Maar tegelijkertijd zouden verkopers een beroep moeten doen op IT voor hun voortbestaan ​​en voor het voortbestaan ​​van organisaties met economisch aanbod. Laat de tijd de rest informeren.

Prime Technology Group biedt veilige, compliant en schaalbare frameworks die end-to-end methoden omhullen en prijzen verlagen op hetzelfde moment als de sluitingsdatums van de montage. Met onze eersteklas recordbeveiliging, cloudcomputing voor financiële diensten, mobiele applicatiebedrijven, prijsverwerking, risicobeheer en IT-verhoging, zijn Prime’s short-to-release-oplossingen speciaal ontworpen om u te helpen deze kansen te benutten. Het doel van Prime is om de volgende technologie van antwoorden een boost te geven. Bezoek ons ​​voor extra informatie https://www.Primetgi.Com/finance-banking-technology/ of raak ons ​​aan https://www.Primetgi.Com/contact-us/

Verwant Bericht

Op zoek naar de beste waterontharder?

Op zoek naar de beste waterontharder?

Ben je op zoek naar de beste waterontharder? Vraag je je af waar je op moet letten als je het beste…
Refurbished laptop kopen – Waarom?

Refurbished laptop kopen – Waarom?

Op zoek naar een krachtige laptop, maar wel op een lager budget? Veel mensen kunnen tegenwoordig maar moeilijk zonder hun laptop.…
Gebruik Augmented Reality voor je potentiële klanten

Gebruik Augmented Reality voor je potentiële klanten

Op het gebied van marketing is Augmented Reality geen nieuw begrip meer, al weten nog niet alle consumenten wat het precies…

Leave a Reply